Dyrekcja hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu Gości.
§1
Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
§2
Niestawienie się Gościa w Hotelu do godziny 18:00 w dniu przyjazdu jest równoznaczne z anulacją rezerwacji i możliwością wynajęcia pokoju innemu Gościowi (dla rezerwacji bez zadatku), jeżeli nie ustalono inaczej.
§3
Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16:00, a kończy o 11:00.
§4
Goście zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe okazując aktualny dokument tożsamości wraz z fotografią. W przypadku odmowy okazania dokumentu tożsamości Hotel ma prawo odmówić zameldowania Gościa.
§5
Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
§6
Za niewykorzystanie w całości zarezerwowanego pobytu pobieramy 50 % wartości usługi noclegowej.
§7
Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
§8
Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00.
§9
Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelu wyrządzając szkodę w mieniu hotelu lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników lub innych osób przebywających w pensjonacie, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie pensjonatu.
§10
Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi pracownikom hotelu natychmiastową reakcję.
Hotel ma obowiązek zapewnić:
a) warunki pełnego i nie skrępowanego wypoczynku gościa.
b) bezpiecznego pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu.
c) profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie świadczonych usług.
d) wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi takie życzenie.
e) sprawną pod względem technicznym usługę, w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób załagodzić niedogodności.
§11
Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
a) Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą.
b) Przechowanie bagażu; hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego.
c) Przechowanie sprzętu sportowego.
d) Rzeczy wartościowe oraz pieniądze na życzenie gościa można przechowywać w depozycie w recepcji.
§12
Hotel ponosi ograniczoną odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846 -849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
§13
Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien: Sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji. Gość ma obowiązek każdorazowo zamykania drzwi pomieszczeń mu udostępnionych , np. pokój , przechowalnia nart, siłownia, sauna.
§14
Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałe z jego winy, lub z winy odwiedzających go osób
§15
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek , żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia jak również zabronione jest palenie tytoniu i używanie ognia otwartego. Wywołanie fałszywego alarmu przeciwpożarowego wiąże się z przybyciem STRAŻY POŻARNEJ i KARĄ PIENIĘŻNĄ.
§16
W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 23.00 do 7.00 dnia następnego.
§17
W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia karty menu restauracji Stylowa lub innych informatorów opłata za naprawę wynosi 20 zł.
§18
Otrzymuj najnowsze oferty i bądź na bieżąco!